Skuteczna reklama w nowoczesnych mediach!

Treści generowane w czasie rzeczywistym, centralne zarządzanie kampaniami informacyjnymi i reklamowymi to jednak nie wszystko.
Digital OOH daje znacznie więcej możliwości zaangażowania konsumenta, niż tylko dynamiczny spot reklamowy.

Dzięki integracji DOOH z innymi kanałami komunikacji, takimi jak online, social media czy mobile, jesteśmy w stanie zbudować kampanię angażującą dzięki swojej treści, atrakcyjną dzięki jej wizualizacji, kontekstową poprzez lokalizację, aż w końcu użyteczną, bo dającą odbiorcy realną korzyści z jej konsumpcji. Żaden inny kanał komunikacji nie dawał do tej pory tyle możliwości.

Realizowane przez nas kampanie rozpoczynamy od gruntownej analizy potrzeb i celów jakie stawia klient przed kampanią DOOH.
Po rozpoznaniu potrzeb i celów dobieramy odpowiednie sieci oraz przygotowujemy odpowiedni spot w zakresie kreacji oraz długości spotu.
mm opelRealizujemy dla naszych klientów kampanie In-door w sieciach :
  • Media Markt
  • Saturn
  • Neonet
  • Media Expert
  • Tesco
  • Lukoil
  • BP
  • Inmedio
  • Relay
  • Tramwaje
  • SKM
  • PKP
  • Lotniska
  • Urzędy Pocztowe
  • Autobusy
  • Biura Podróży
  • Bankomaty

Kampanie Out-Door

Realizujemy dla naszych klientów kampanie oparte o wielkoformatowe ekrany LED. Ekrany zlokalizowane są na parkingach przed hipermarketami Tesco i marketami budowlanymi (Obi, Castorama, Praktiker), są więc widoczne dla wszystkich klientów tych sklepów, jak również tysięcy przechodniów i kierowców poruszających się w pobliżu.
Realizujemy kampanie w najbardziej trafficowych miejscach największych miast w Polsce.

Po doborze odpowiednich sieci i lokalizacji pod kątem potrzeb i celów realizujemy odpowiedni spot reklamowy - gwarantujemy najwyższe standardy dotyczące budowy spotów pod kątem efektywności kampanii.

Wycena kampanii DOOH.
MEG © 2017 Google+