Skuteczna reklama w nowoczesnych mediach!
Analiza serwisu www składa się z kilku etapów:
  • Jakość kodu strony, np.: poprawność wyświetlania w wiodących przeglądarkach
  • prędkość wczytywania strony
  • błędy
  • optymalizacja kodu witryny
  • Użyteczność strony, np.:
  • przejrzystość nawigacji
  • zrozumiała hierarchia informacji
  • działanie i zachowanie strony na urządzeniach mobilnych
  • optymalizacja grafik i skryptów
  • Optymalizacja do pozycjonowania, np: linki przychodzące (tzw. back linki)
  • prawidłowe metadane
  • nagłówki
  • statystyki witryny

Działania po przeprowadzeniu audytu serwisu www:
W wyniku analizy strony www powstaje dokument szczegółowo opisujący błędy, jakie znaleziono w serwisie. Wszystkie sprawdzane elementy są omówione oraz przedstawione w tabelach podsumowujących.
Audyt strony www jest dobrą podstawą do modernizacji serwisu oraz przedyskutowania czemu serwis ma służyć i jak za jego pomocą wzmocnić swój biznes i zwiększyć zyski.

Kolejnym krokiem powinna być optymalizacja budowy i wyglądu strony pod względem konwersji . W tym celu proponujemy przeprowadzenie zaawansowanych testów A/B.
MEG © 2017 Google+