Skuteczna reklama w nowoczesnych mediach!

Landing Page to specjalna strona docelowa, której zadaniem jest skuteczna realizacja Twojego (jednego) celu, np.:
  • sprzedaż produktu,
  • pozyskanie danych kontaktowych (leadów),
  • budowa bazy mailingowej,
  • rozgłos na Facebooku, Twitterze i Google+,
  • przekonanie do marki, wszczepienie idei.
Landing Page są o 30% do nawet 600% skuteczniejsze od zwykłych stron www i świetnie nadają się pod kampanie reklamowe.

Landing page jest ściśle zoptymalizowany pod kątem konwersji – skłonienie użytkownika do konkretnej akcji (np. zakupu) to jedyny cel jego istnienia. Istnieje cały szereg technik, które służą do zwiększenia skuteczności takiej strony.

Strona docelowa kampanii reklamowej:
Kampanie reklamowe (linki sponsorowane, mailing, reklama banerowa, AdSense, AdTaily, Facebook Ads) składają się z 2 elementów:
  • Reklama
  • Strona docelowa
Kliknięcie na reklamę powoduje otwarcie strony docelowej. Masz tylko kilka sekund, żeby przekonać użytkownika, że warto pozostać na tej stronie – i wykonać akcję na której Ci zależy.
Kierowanie klientów na ogólną stronę firmową jest błędem. Użytkownik nie będzie tracił czasu na poszukiwania produktu czy podstrony – dlatego trzeba nakłonić go do zrobienia dokładnie tego, co powinien zrobić.
Oto kilka dobrych rad:
  • Reklamuj konkretny produkt, a nie firmę.
  • Kieruj ruch z reklamy na landing page o tym produkcie.
  • Nie kuś użytkownika żadnymi linkami, innymi produktami czy reklamami (służą do tego inne formy reklamy).
  • Każda reklama produktu powinna prowadzić do specyficznej dla niej strony.
Pamiętaj, że reklama i landing page muszą być do siebie ściśle dopasowane i sprawiać wrażenie kontynuacji. Jeśli w reklamie używasz słów „tanie komputery dla firm”, powinny one pojawić się na landing page w widocznym miejscu.

Przykładowa strona docelowa:
mazda
MEG © 2017 Google+