Smartfon obecnie stanowi dla nas narzędzie komunikowania się w wielu obszarach już od dawna nie służy tylko do dzwonienia czy wysyłania sms/mms. Rozwój technologii, powszechność dostępu, przystępne ceny transferu internetu i coraz większe wyświetlacze pozwalają na łatwą i wygodną komunikację, coraz lepsze zdjęcia czy filmy video.
64%
Polaków posiada smartfon i korzysta z niego ponad 2h godziny dziennie.
20,3 mln
smartfonów posiadają Polacy.
25%
Polaków deklaruje, że czyta i wysyła wiadomości mail ze smartfona.
Tylko te powyżej opisane dane wskazują, że smartfon jest doskonałym narzędziem w komunikacji marketingowej. Jest urządzeniem osobistym, które zawsze mamy przy sobie i dlatego też można wykorzystać smartfon w kampaniach geolokalizowanych.
Współczesna technologia ( BTS) daje możliwości realizacji kampanii nawet w zawężeniu do lokalizacji w jakiej znajduje się nasz konsument. Możemy w ten sposób zrealizować kampanie w zakresie informacji o bieżących promocjach, kuponach rabatowych itd.
Zapytaj o możliwość realizacji skutecznej geotargetowanej kampanii mobilnej dla swojej firmy.
Skontaktuj się z nami