Landing Page to specjalna strona docelowa, której zadaniem jest skuteczna realizacja Twojego (jednego) celu, np.:
- sprzedaż produktu,
- pozyskanie danych kontaktowych (leadów),
- budowa bazy mailingowej,
- rozgłos na Facebooku, Twitterze i Google+,
- przekonanie do marki, wszczepienie idei.
Landing Page są o 30% do nawet 600% skuteczniejsze od zwykłych stron www i świetnie nadają się pod kampanie reklamowe.
Wzrost liczby konwersji
Landing Page budowany w Media Effective Group jest ściśle zoptymalizowany pod kątem konwersji – skłonienie użytkownika do konkretnej akcji (np. zakupu) to jedyny cel jego istnienia.
Stosujemy najnowsze i techniki i strategie na zbudowanie skutecznego i efektywnego Landing Page.
Kampanie reklamowe (linki sponsorowane, mailing, reklama banerowa, AdSense, AdTaily, Facebook Ads) składają się z 2 głównych elementów: reklamy i strony docelowej.
Kliknięcie na reklamę powoduje otwarcie strony docelowej. Masz tylko kilka sekund, żeby przekonać użytkownika, że warto pozostać na tej stronie – i wykonać akcję, na której Ci zależy.
Oto kilka dobrych rad poprawnego i skutecznego LP:
- Reklamuj konkretny produkt, a nie firmę.
- Kieruj ruch z reklamy na landing page o tym produkcie.
- Nie kuś użytkownika żadnymi linkami, innymi produktami czy reklamami (służą do tego inne formy reklamy).
- Każda reklama produktu powinna prowadzić do specyficznej dla niej strony.
- Stosuj ciekawe i chwytliwe nagłówki/leady
- Podkreślaj korzyści z zakupu produktu/usługi
- Używaj dobrej jakości i interesujących zdjęć produktu
Pamiętaj, że reklama i landing page muszą być do siebie ściśle dopasowane i sprawiać wrażenie kontynuacji. Jeśli w reklamie używasz słów „tanie komputery dla firm”, powinny one pojawić się na landing page w widocznym miejscu.
Wiemy, jak zbudować skuteczny Landing Page dla Twojego produktu lub usługi.
Skontaktuj się z nami