Czy zastanawiałeś się kiedyś jak to się dzieje, że niektóre firmy i marki obracają sytuacje kryzysowe na swoją korzyść? Nie tylko nie tracą swojego wizerunku, ale dodatkowo zyskują wartość w odbiorze opinii publicznej! My wiemy jak pomóc naszym Klientom w sytuacjach kiedy ich marki lub produkty dotyka kryzys – zarówno medialny, jak i związany z negatywnymi opiniami w internecie. Mamy za sobą wiele rzowziązanych potencjalnych kryzysów, które… dzięki naszym działaniom nie ujrzały światła dziennego! Masz problem z negatywnym wizerunkiem lub opiniami – chętnie pomożemy!
Jak pracujemy?
- monitorujemy media i internet w systemie Early Warning System – czyli szybkiego ostrzegania i reakcji na sytuację zanim się ona rozwinie;
- sprawdzamy zasięg sytuacji kryzysowej oraz odbiór przez opinię publiczną – budujemy realny obraz sytuacji wyjściowej;
- współpracujemy z najlepszymi ekspertami na rynku w swoich branżach, którzy wspierają naszych Klientów jako eksperci medialni;
- tworzymy szczegółowe plany działania w zależności od rozwoju sytuacji, które prowadzą do pozytywnego zakończenia;
- przygotowujemy komunikację z mediami;
- szkolimy naszych Klientów w zakresie wystąpień medialnych w sytuacji kryzysowej;
- prowadzimy indywidualne spotkania i rozmowy z mediami;
- komunikujemy się z mediami w systemie on-time;
- monitorujemy media do 3. miesięcy po zakończeniu kryzysu;
- przygotowujemy strategie CSR związane z długofalową budową marki, które są odpowiedzią na sytuację kryzysową.
Zadzwoń lub napisz. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi – dzięki naszemu wsparciu kilkadziesiąt firm uniknęło negatywnego wizerunku w mediach i internecie.
Skontaktuj się z nami