Dlaczego remarketing jest tak ważny?
- Załóżmy, że Twoja firma zajmuje się sprzedażą opon samochodowych.
- Podczas trwania kampanii wszyscy użytkownicy poszukujący opon w sieci wyszukiwania Google widzą ogólne reklamy promujące Twoją firmę.
- Konsument zainteresowany po zapoznaniu się reklamą Twojej firmy - przechodzi na Twoją stronę www.
- Użytkownik szukający opon samochodowych, zostaje zapisany na listę remarketingową.
- Podczas odwiedzania innych witryn z sieci reklamowej Google i poszukiwania produktów widzi reklamy z konkretnymi promocjami np.: Przechowalnia opon za 1zł. Wraca na Twoją stronę www dzięki reklamie remarketingowej i może dokonać zakupu produktu/usługi Twojej firmy.
Dostosujemy remarketing do założeń i celów Twojej firmy i kampanii online, przygotujemy bannery reklamowe zgodnie ze specyfikacją techniczną Google, zmaksymalizujemy konwersję z Twojej kampanii.
Skontaktuj się z nami